Direktlänk till inlägg 18 mars 2013

HEJ!!!

Av Elle - 18 mars 2013 16:54

Hej jag sitter i min säng och slappar!!! SKÖNT!  

Igår va en kompis till min lila syra här och då va kopisen dum och helt enkelt helt dum i huvedet!!!! JAG HATER HENNNE!!! JAG VILL BARA SKRICKA!!!!  


I skolan idag skulle min kompis frråga chans på en kille i min klass. Hon fega ur..... ( Hon kanske frågar i morgon )

Jag var också på gränby i går och jag köpte....... Sekars som jag ska ha i vår och ett IPod skal och en mössa och sen en present till  Nora hon ska ha kalas påå fredag och det är pyjamas party jag och nora har nästan liladana pyamas så vi ska ha dom på oss!!!

Hej då orkar inte skriva mer!!

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Elle - 21 juni 2013 11:09

sorry jag har ej skrivit på 2 månader men fortsätt kolla! idag är det midsommar! och min morboror kom nu så jag kan ej skriva mer men GLAD MIDSOMMAR!   ...

Av Elle - 18 april 2013 14:34

 Här är några foton!             1. Ett gulligt foto. 2.Ett foto 3.DEt fotot har jag fotat 4. Det fotot har jag också fotat 5 det fotot har jag också fotat ...

Av Elle - 18 april 2013 14:24

  HEJ! Det var superr länge sedan jag skrev men förlåt!!! Men fortsätt kolla på min blogg!  JAg tycker att det är så kul när jag har fått många besökare!!! Så tipsa dina vänner och alla!!! <3 !!!!! Men jag har haft fult upp så jag har inte hunni...

Av Elle - 7 april 2013 16:49

Förlåt att jag ej har bloggat på länge... men det har vait så mycket.... Jossan har varit är vi har varit på bio och vi såg sune i grekland den var jätte bra och jätte rolig!! Och sen har vi varit på Biotopia och hållit på med robotar det var kul. Nu...

Av Elle - 2 april 2013 08:51

Hej bloggen nu håller jag på att paka till fyrishov. Min stora syra och jag ska åka till fyrishov. KUL! Och igår var det först april då får man skämta med varandra och Min pappa fyllde 43 år också. Nora skämtatde med mig att Karl hade gjort slut men ...

Presentation

Hej jag är en glad sprallig tjej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst?
 Ost bågar
 Godis
 Skor
 Väskor
 smink
 Kläder
 ALLT!!!!!
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards